Misja, wizja, cele

MISJA

Konsument.
Oferujemy kompleksowy, wygodny, nowoczesny i bezpieczny dostęp do usług płatniczych i doładowań telefonów w jednym Dobrym Punkcie.

Klient/Detalista.
Dostarczmy kompleksowe i nowoczesne rozwiązania w postaci  usług elektronicznych do punktów sprzedaży wraz z doskonałą jakością obsługi serwisowej, technicznej i doradczej.

Partnerzy.
Dbamy o maksymalizację korzyści biznesowych wszystkich naszych interesariuszy: dostawców, operatorów, udziałowców, klientów.

Zespół.
Zespół jest naszą wartością. Jako specjaliści z szerokim doświadczeniem, dbamy o doskonałość  współpracy i relacji, osiągając zamierzone cele rynkowe.


WIZJA

  • DOSTARCZAĆ WIĘCEJ!

    Istotą naszych dążeń jest oferować więcej od innych.

  • ROZWIJAĆ SIĘ!

    Działamy od wielu lat na konkurencyjnym rynku nowoczesnych technologii i elektronicznych usług finansowych. Mając doświadczenie w tym obszarze, chcemy wciąż rozwijać naszą ofertę adekwatnie do innowacyjnych trendów rynkowych.

  • BYĆ KONKURENCYJNYM!

    Stale podnosimy poprzeczkę i kierujemy się zasadą „chcieć to móc", staramy się aby być konkurencyjnym, dążymy do stałego rozwoju we wprowadzaniu nowatorskich rozwiązań dostępnych przez terminal w punktach sprzedaży i elektronicznych usługach finansowych.

  • BYĆ LIDEREM!

    Chcemy zająć pozycję lidera w zakresie dostarczania kompleksowej usługi: doładowania pre paid, płatność rachunków i płatność kartą.


NASZE CELE

  • zawsze dążyć do zadowolenia i satysfakcji klientów,
  • zawsze stawiać sobie wyzwania i dążyć do ciągłej poprawy,
  • okazywać uznanie i entuzjazm naszym współpracownikom,
  • działać zespołowo,
  • zawsze być uczciwym,
  • mierzyć sukces trwałymi korzyściami.

Staramy się realizować nasze cele poprzez:

  • oferowanie kompleksowych usług spełniających najwyższe światowe standardy jakości,
  • współprace ze sprawdzonymi dostawcami,
  • bezawaryjnie funkcjonującą platformę elektroniczną i system transakcyjny,
  • poznawanie potrzeb Klientów na drodze badań rynkowych,
  • zbieranie i krytyczne analizowanie opinii o oferowanych usługach,
  • system samodoskonalenia i szkolenia pracowników.

Polityka Jakości:

Nasza Polityka Jakości wynika z misji i wizji Firmy. Naszym nadrzędnym celem jest zaspokajanie potrzeb wszystkich naszych klientów - poprzez dążenie do jak najlepszego spełnienia ich wymagań i oczekiwań oraz zapewniając im korzystne warunki współpracy.

NASI PARTNERZY
Wszystkie prawa zastrzeżone © Grupa LEW S.A.
Realizacja: nova-marketing.pl
Pobierz informator Dobry Punkt