Właścicielem marki Dobry Punkt jest firma Grupa "LEW" Spółka Akcyjna. Usługi dostępne poprzez terminale POS rozwijane są od 2003 roku pod brandem sieci Dobry Punkt.
Rok 2004
Dzięki pozytywnej i owocnej współpracy z partnerami biznesowymi, Grupa LEW rozwija swoje systemy informatyczne i rozwija dystrybucję nowoczesnych terminali. Pod koniec roku Spółka poszerza obszar swojej działalności o dodatkową usługę, jaką jest akceptacja kart płatniczych na terminalach, jest to możliwe dzięki podpisaniu umowy z centrum akceptacji kart płatniczych CardPoint S.A.
Rok 2005
Rok ten to intensywny rozwój sieci sprzedaży, liczącej w grudniu ponad 1800 aktywnych terminali. Rozwój sieci sprzedaży to najważniejszy z priorytetów Grupy LEW dlatego kolejny okres to intensywne pozyskiwanie do współpracy partnerskiej dużych sieci hurtowych, budujących własne sieci sprzedaży pre-paid na terminalach Grupy LEW.
Rok 2006
Firma przekracza liczbę 3000 aktywnych terminali sprzedaży elektronicznej doładowań pre-paid. W tym roku dzięki bardzo dobrej pozycji Grupy LEW na rynku, Spółką interesuje się MCI Management – fundusz specjalizujący się w inwestowaniu w firmy z branży nowych technologii. Negocjacje kończą się sukcesem, MCI Management zostaje inwestorem, a tym samym udziałowcem w Grupie LEW. Między innymi dzięki tej inwestycji Spółka wprowadza szereg działań inwestycyjnych oraz osiąga poziom 3500 terminali na koniec roku.
Rok 2007
Popularność sprzedaży w systemie elektronicznym powoduje coraz większe nasycenie rynku, a Grupa LEW wciąż rozwija swoją sieć. W maju zostaje wprowadzona jednolita marka Dobry Punkt, będąca synonimem dostępności wszystkich usług poprzez jeden terminal wraz z wizualizacją punktów sieci. Rok kończy się wynikiem ponad 5500 terminali wprowadzonych do rynku. W grudniu zostaje podpisana umowa o współpracy z Pekao S.A. w zakresie obsługi akceptacji kart płatniczych w sieci Dobry Punkt.
Rok 2008
Grupa LEW rozpoczęła prace nad uruchomieniem własnego centrum rozliczeniowego transakcji pre-paid. W tym roku zostaje również uruchomiona usługa akceptacji kart płatniczych we współpracy z CKC Pekao S.A.
Rok 2009
W lipcu Grupa LEW uzyskuje certyfikat na terminal obsługujący równocześnie 3 usługi (prepaid, akceptacja płatności, bill-payments), oraz obsługujący dwa urządzenia peryferyjne (PINPAD i czytnik kodów kreskowych). Na koniec roku 2009 sieć Dobry Punkt liczy ponad 7500 terminali, w których oprócz usługi Doładowań dostępne są usługi : Akceptacja kart płatniczych praz Płatności popularnych rachunków.
Rok 2010
Grupa Lew wdraża własne nowatorskie systemy przetwarzania transakcji sprzedażowych oraz wyodrębnia w swojej strukturze profesjonalnie działający Dział Helpdesk oraz Dział Utrzymania Klienta.
Rok 2011
Firma koncentruje się na rozwoju rynku inwestując w rozwój profesjonalnych struktur sprzedażowych. W tym roku zostaje również wdrożony nowatorski system księgowo – handlowy. W sierpniu 2011 roku marka Dobry Punkt otrzymuje nową identyfikację wizualną.
Rok 2012
Kolejny rok intensywnego rozwoju Grupy LEW Sp. z o.o. Stale rozwijany jest wachlarz usług oferowanych za pośrednictwem terminali. Do oferty zostają wprowadzone nowe typy terminali z funkcją contactless umożliwiające akceptację transakcji zbliżeniowych. W połowie roku sieć Dobrego Punktu liczy 9000 terminali. W lipcu Spółka wkracza w nowy etap rozwoju i zostaje przekształcona w Spółkę Akcyjną.