Operator sieci sprzedaży elektronicznej Dobry Punkt zwiększa zyski
Obecne wyniki finansowe Grupy LEW są efektem realizacji strategii sprzedażowej firmy, której głównymi założeniami jest: zainteresowanie usługami elektronicznymi nowych klientów - zarówno indywidualnych przedsiębiorców, jak i zrzeszonych w zorganizowane sieci handlowe oraz wprowadzenie usługi: Akceptacja Kart Płatniczych na dużą skalę wśród obecnych klientów.
Grupa LEW przewiduje jeszcze lepszy wynik na poziomie EBIDA pod koniec 2011 roku przy zachowaniu podobnego wyniku netto. Do prognozowanych wyników przyczyni się współpraca Grupy LEW z Cyfrowym Polsatem. Dzięki wchodzącej właśnie z życie umowie klienci Cyfrowego Polsatu zyskają prawie 1000 terminali. Zawarta umowa sprawia, że Grupę LEW można zaliczyć do czołówki najszybciej rozwijających się firm wśród niezależnych operatorów na rynku kart płatniczych.
źródło: www.portalspozywczy.pl