Artykuł

Operator sieci sprzedaży elektronicznej Dobry Punkt zwiększa zyski

Grupa LEW, operator sieci sprzedaży elektronicznej Dobry Punkt, zakończyła trzeci kwartał 2011 roku z ponad 1,5 mln złotych zysku netto. Dla porównania w całym roku 2009 było to 457 tys. złotych, a w 2010 roku 467 tys. złotych. Jednocześnie wynik wskaźnika EBIDA wyniósł za trzeci kwartał 2011 roku 3,7 mln złotych.

Obecne wyniki finansowe Grupy LEW są efektem realizacji strategii sprzedażowej firmy, której głównymi założeniami jest: zainteresowanie usługami elektronicznymi nowych klientów - zarówno indywidualnych przedsiębiorców, jak i zrzeszonych w zorganizowane sieci handlowe oraz wprowadzenie usługi: Akceptacja Kart Płatniczych na dużą skalę wśród obecnych klientów.

Grupa LEW przewiduje jeszcze lepszy wynik na poziomie EBIDA pod koniec 2011 roku przy zachowaniu podobnego wyniku netto. Do prognozowanych wyników przyczyni się współpraca Grupy LEW z Cyfrowym Polsatem. Dzięki wchodzącej właśnie z życie umowie klienci Cyfrowego Polsatu zyskają prawie 1000 terminali. Zawarta umowa sprawia, że Grupę LEW można zaliczyć do czołówki najszybciej rozwijających się firm wśród niezależnych operatorów na rynku kart płatniczych.

źródło: www.portalspozywczy.pl

NASI PARTNERZY
Wszystkie prawa zastrzeżone © Grupa LEW S.A.
Realizacja: nova-marketing.pl
Pobierz informator Dobry Punkt