Artykuł

Grupa Lew pierwszym dystrybutorem Virgin Mobile Polska

Virgin Mobile Polska, nowy operator komórkowy na naszym rynku, rozbudowuje sieć dystrybucji na terenie całego kraju. Jednym z głównych dystrybutorów usług kierowanych do młodych i aktywnych ludzi będzie Grupa Lew S.A., która jako pierwsza podpisała umowę o dystrybucji usług Virgin Mobile Polska.

Obecnie Grupa Lew posiada ponad 9500 terminali, na których świadczy usługi sprzedaży elektronicznej. Obejmują one m.in. dokonywanie bezgotówkowych transakcji za pomocą karty płatniczej, płatność w sklepie za domowe rachunki oraz doładowania telefoniczne w systemie prepaid – z tej ostatniej usługi będą korzystali klienci Virgin Mobile Polska. Dzięki współpracy z Grupą Lew będą oni mogli szybko i bezpiecznie dokonać doładowań konta w kwotach 5, 10, 30, 50, 100 oraz 150zł. Grupa LEW jest również dystrybutorem starterów nowego operatora.

Podpisanie umowy z Virgin Mobile Polska jest kolejnym etapem rozwoju Grupy Lew, która w lipcu 2012 roku została przekształcona w Spółkę Akcyjną.

Chcemy być pierwsi tam, gdzie uważamy, że może to przynieść korzyść naszym klientom, czyli detalistom oraz sieciom które korzystają z naszych usług. Na tak dynamicznym i trudnym rynku elektronicznych usług sprzedażowych ważny jest profesjonalizm i szybkość reakcji na zmiany. Cieszymy się, że i tym razem udało się nam wyprzedzić konkurencję. Żywimy ogromne nadzieje, że nasza współpraca z Virgin Mobile Polska okaże się owocna i przyniesie korzyści każdej ze stron – tłumaczy Andrzej Basiak, prezes spółki Grupa Lew, operatora elektronicznych usług sprzedażowych na terminalach płatniczych.

- Czy nowy operator odniesie sukces w naszym kraju? Polska to bardzo trudny i wymagający rynek. Klienci przyzwyczajeni są do wysokiej jakości świadczonych usług oraz niskich cen oferowanych im przez operatorów. Virgin Mobile Polska, we współpracy z takimi partnerami jak Grupa LEW, ma jednak wszelkie atuty do tego, aby powalczyć o swoje miejsce na rynku.

Grupa LEW dostarcza Elektroniczne Rozwiązania Sprzedażowe pod marką Dobry Punkt, które oznaczają usługi dostępne na 9500 szt. terminalach POS. Są to m.in. akceptacja kart kredytowych, doładowania Pre Paid, płatności rachunków czy rozwiązania lojalnościowe. Głównymi odbiorcami usług Dobry Punkt są ogólnopolskie lub lokalne sieci sprzedaży detalicznej oraz hurtownie FMCG. Ponadto Grupa Lew zajmuje się również tradycyjną dystrybucją produktów Pre Paid, oferując zestawy startowe i doładowania wszystkich operatorów sieci komórkowych w Polsce.

O Virgin Mobile

Virgin Mobile jest pionierem wśród operatorów wirtualnych, Marka odnosi sukcesy na dziewięciu rynkach, poza Wielką Brytanią, w której firma rozpoczęła działalność w 1999 r., także w: Australii, Kanadzie, Republice Południowej Afryki, Chile, Indiach, Stanach Zjednoczonych, Francji i Polsce. Filozofią Virgin Mobile w każdym kraju jest hasło „Be the Customer Champion!” czyli bycie najchętniej wybieranym operatorem ze względu na jakość obsługi klientów oraz atrakcyjną i innowacyjną ofertę.

Virgin Mobile to jeden z projektów Richarda Bransona, którego imperium skupia obecnie około 400 firm. Grupa Virgin odnosi liczne sukcesy i znakomite wyniki biznesowe w wielu różnorakich branżach: od telefonii komórkowej i mediów, poprzez transport, turystykę i podróże, usługi finansowe, hotelarstwo, zdrowie i fitness, aż po technologie odnawialne i turystykę kosmiczną. Grupa Virgin zatrudnia ponad 50 tysięcy pracowników w 35 krajach. Łączne przychody Grupy Virgin w 2011 r. przekroczyły poziom 13 miliardów funtów brytyjskich (GBP), co stanowi ok. 20 miliardów dolarów.

Według wpisu do KRS z dnia 15 lipca br. wysokość kapitału zakładowego Społki w Polsce 200 000,00 ZŁ. Dane osób wchodzacych w skład Virgin Mobile Polska: Prezes Zarządu - Henrik JUUEL, Wiceprezes Zarządu - Tomasz Antoni Gniewek

Źródło: Grupa LEW S.A.

NASI PARTNERZY
Wszystkie prawa zastrzeżone © Grupa LEW S.A.
Realizacja: nova-marketing.pl
Pobierz informator Dobry Punkt