Historia marki

Właścicielem marki Dobry Punkt jest firma Grupa "LEW" Spółka Akcyjna. Usługi dostępne poprzez terminale POS rozwijane są od 2003 roku pod brandem sieci Dobry Punkt.

Rok 2004

Dzięki pozytywnej i owocnej współpracy z partnerami biznesowymi, Grupa LEW rozwija swoje systemy informatyczne i rozwija dystrybucję nowoczesnych terminali. Pod koniec roku Spółka poszerza obszar swojej działalności o dodatkową usługę, jaką jest akceptacja kart płatniczych na terminalach, jest to możliwe dzięki podpisaniu umowy z centrum akceptacji kart płatniczych CardPoint S.A.


Rok 2005

Rok ten to intensywny rozwój sieci sprzedaży, liczącej w grudniu ponad 1800 aktywnych terminali. Rozwój sieci sprzedaży to najważniejszy z priorytetów Grupy LEW dlatego kolejny okres to intensywne pozyskiwanie do  współpracy partnerskiej dużych sieci hurtowych, budujących własne sieci sprzedaży pre-paid na terminalach Grupy LEW.


Rok 2006

Firma przekracza liczbę 3000 aktywnych terminali sprzedaży elektronicznej doładowań pre-paid. W tym roku dzięki bardzo dobrej pozycji Grupy LEW na rynku, Spółką interesuje się MCI Management – fundusz specjalizujący się w inwestowaniu w firmy z branży nowych technologii. Negocjacje kończą się sukcesem, MCI Management zostaje inwestorem, a tym samym udziałowcem w Grupie LEW. Między innymi dzięki tej inwestycji Spółka wprowadza szereg działań inwestycyjnych oraz osiąga poziom 3500 terminali na koniec roku.


Rok 2007

Popularność sprzedaży w systemie elektronicznym powoduje coraz większe nasycenie rynku, a Grupa LEW wciąż rozwija swoją sieć. W maju zostaje wprowadzona jednolita marka Dobry Punkt, będąca synonimem dostępności wszystkich usług poprzez jeden terminal wraz z wizualizacją punktów sieci. Rok kończy się wynikiem ponad 5500 terminali wprowadzonych do rynku. W grudniu zostaje podpisana umowa o współpracy z Pekao S.A. w zakresie obsługi akceptacji kart płatniczych w sieci Dobry Punkt.


Rok 2008

Grupa LEW rozpoczęła prace nad uruchomieniem własnego centrum rozliczeniowego transakcji pre-paid. W tym roku zostaje również uruchomiona usługa akceptacji kart płatniczych we współpracy z CKC Pekao S.A.


Rok 2009

W lipcu Grupa LEW uzyskuje certyfikat na terminal obsługujący równocześnie 3 usługi (prepaid, akceptacja płatności, bill-payments), oraz obsługujący dwa urządzenia peryferyjne (PINPAD i czytnik kodów kreskowych). Na  koniec roku 2009 sieć Dobry Punkt liczy ponad 7500 terminali,  w których oprócz usługi Doładowań dostępne są usługi : Akceptacja kart płatniczych praz  Płatności popularnych rachunków.


Rok 2010

Grupa Lew wdraża własne nowatorskie systemy przetwarzania transakcji sprzedażowych oraz wyodrębnia w swojej strukturze profesjonalnie działający Dział Helpdesk oraz Dział Utrzymania Klienta.


Rok 2011

Firma koncentruje się na rozwoju rynku inwestując w rozwój profesjonalnych struktur sprzedażowych.  W tym roku zostaje również wdrożony nowatorski system księgowo – handlowy. W sierpniu 2011 roku marka Dobry Punkt otrzymuje nową identyfikację wizualną.

 

Rok 2012

Kolejny rok intensywnego rozwoju Grupy LEW Sp. z o.o. Stale rozwijany jest wachlarz usług oferowanych za pośrednictwem terminali. Do oferty zostają wprowadzone nowe typy terminali z funkcją contactless umożliwiające akceptację transakcji zbliżeniowych. W połowie roku sieć Dobrego Punktu liczy 9000 terminali. W lipcu Spółka wkracza w nowy etap rozwoju i zostaje przekształcona w Spółkę Akcyjną. 

NASI PARTNERZY
Wszystkie prawa zastrzeżone © Grupa LEW S.A.
Realizacja: nova-marketing.pl
Pobierz informator Dobry Punkt